Східноєвропейська Музична Академія — це перший освітній та нетворкінг-проект, який має на меті об’єднати студентів та менторів з 8 країн Східної Європи (України, Латвії, Литви, Естонії, Угорщини, Польщі, Румунії та Білорусі) з серпня по жовтень 2020. Він важливий для музикантів та музичних менеджерів, які хочуть подолати кризу концертної індустрії, занурившись у деталі альтернативних можливостей заробітку в сучасних реаліях. Крім того, Академія створить спільноту однодумців, які прагнуть розширити свою діяльність на весь східноєвропейський регіон.

Як технічно реалізовуватиметься навчання?

Всі заняття будуть організовуватись через ZOOM, де будуть збиратись студенти з 8 країн. Крім того, після теоретичного блоку, у студентів залишаться можливості особистої консультації з експертами, які можуть допомогти правильно скласти контракт із менеджером, оптимізувати ваш YouTube-канал або навіть запросити ваш гурт виступити у них на фестивалі. І, звичайно ж, навіть в онлайні ми будемо влаштовувати коктейльні вечірки та брейншторми, щоб за 3 місяці об’єднати увесь регіон спільними цінностями та першокласною музикою. 

Хто може вступити в Академію? (чи потрібна попередня музична освіта тощо)

Ні, обмежень немає ні за віком, ні за фахом. Правда, у вас все ж має бути певне розуміння музичного ринку та попередній досвід випуску записів. Але найголовніше, на що ми будемо звертати увагу — це ваша мотивація та стратегічне мислення. До навчання будуть допущені лише ті, хто зможе чітко окреслити, як саме вони використають всі ті знайомства та можливості, які надає Академія. Удача усміхається наполегливим 😉 

За яким принципом відбуватиметься відбір? Що мають продемонструвати кандидати?

Відбір будуть здійснювати представники усіх 8 організацій-партнерів. Всі вони вже десятки років працюють в музичному бізнесі, тому точно знають, які якості повинні мати так звані “export-ready artists” та їхні менеджери. Тому робіть ставку на унікальність та цілеспрямованість і покажіть це в мотиваційному листі.

Крім того, ми майже впевнені, що серед студентів наші партнери будуть шукати артистів, з якими потенційно будуть зацікавлені працювати — або підписати на всю паблішинг-компанію або запросити на локальний шоукейс. Яскраві особистості всім потрібні!

Які профільні курси викладатимуться в Академії та хто буде серед викладацького складу?

Ми сформували програму таким чином, щоб музиканти та менеджери могли здобути знання про те, як заробляти своїм талантом онлайн тут і зараз. Схоже, що концерти ще не скоро повернуться в наше життя, тому робота в діджиталі зможе допомогти вам “залишатись на плаву”, а може й, успішно вийти на нові ринки. Це і діджитал-маркетинг для музикантів, і оптимізація ваших каналів заробітку, реєстрація авторського права та синхронізація музики в кіно та рекламу, – тобто все те, що ви можете робити із свого домашнього дивану. Лекторами будуть імениті експерти з усієї Європи, які мають досвід роботи в мейджор-лейблах, співпрацю з Єврокомісією, а також запуск кампаній на найсильніших музичних ринках світу.

У чому унікальність проекту?

В специфіці програми та студентах. Звичайно, онлайн-навчання ніхто не скасовував – ви можете пройти умовний курс від Університету Берклі та вивчити провідний американський досвід, який, на жаль, не буде мати нічого спільного з українськими реаліями. Ми ж об’єднали увесь регіон Східної Європи, для того, щоб підвищити шанси студентів на успішну роботу у всіх цих країнах через схожість локального контексту та територіальну близькість. Крім того, ми приправимо це все хорошою кількістю знайомств та нетворкінгів. А в час, коли міжнародні подорожі неможливі, це залишається чи не єдиною відкритою можливістю виводити свою кар’єру на міжнародний рівень. 

У чому зацікавленість донорів та організаторів, враховуючи, що навчання безкоштовне?

Дійсно, завдяки підтримці програми House of Europe ми маємо змогу зробити участь в Академії безкоштовною для студентів. Така можливість відкрита в рамках допомоги креативному сектору перебудувати свою діяльність в часи пандемії. Це підтримка, яка допоможе залишитись активним представником економічної екосистеми Європи — не сидіти без роботи та потребувати державних дотацій, а проактивно реагувати та змінювати свій фокус, продовжувати платити податки, продовжувати писати музику. Є багато причин, як економічних, так і соціальних, чому саме мистецтво потрібно підтримувати. Але, як завжди, підтримка будується не на грошовій допомозі, а пропонується “вудочка”, якою ви можете навчитись “ловити рибку”. Все залежить від вас.

Які ще можливості музикантам та гравцям музичної сфери надає Music Export Ukraine?

Ми активно працюємо як з державними інституціями, так і міжнародними мережами, закордонними ЗМІ та партнерами, які все більше можливостей відкривають для українських артистів. Наприклад, у вересні разом із Українським Інститутом будемо представляти 6 українських артистів та цілу бізнес-делегацію на австрійському шоукейсі Waves Vienna. Зв’язки вирішують все і ми допомагаємо вам їх здобути!

Показати коментарі 💬Закрити коментарі

Залишити коментар