Анна Коваленко

Алгоритми YouTube спантеличені. Зазвичай, люди платять, аби відключити рекламу, а не гуглять “новорічні рекламні ролики”. Але ж, саме до свят більшість брендів готує креативні, зворушливі та веселі промо.

M&M´s «вони існують»

Почнемо з кампанії M&M´s  «вони існують». Вперше ролик вийшов у 1996 році, а потім виходив в ефір щорічно протягом 20-ти років. У 2017-му році компанія Mars випустила продовження реклами, і успішно відповіла на питання «Що ж сталося далі?». 

Крутий креатив зберігав свою оригінальність 20 років. Не кожен може таким похвалитися.

Myer та кулька поганих дітей

Австралійський універмаг Myer у 2018-му році випустив кульку – іграшку для ялинки, що змінювала колір. Кулька ставала зеленою, якщо дитина поводилась добре, та червоною, якщо погано. Змінювали колір іграшки батьки через смартфон за допомогою додатку. Геніально! Спочатку батьки купили кульки за 19,95$, а потім ще і подарунки в тому ж універмазі.

Оленячі вкусняхи

Навряд чи МакДональдс робить ставку на свята у своїх продажах. Усе ж таки більшість святкує Різдво вдома, а на різдвяному столі не часто побачиш картоплю фрі. Та подивившись рекламу «Reindeer Treats», діти точно будуть знати, де купити моркви для оленів Санти, а там можна ще і Хеппі Міл захопити із собою. 

IPhone для підлітків

А далі фаворит авторки – різдвяна реклама IPhone, 2013-й рік. Подивившись її, у багатьох підлітків точно виникне стимул попросити новий смартфон у батьків. 

Реальні ведмедики та кохання

Лондонський аеропорт Хітроу у 2016-му році познайомив глядачів с медведиками Дорріс та Едвардом. Рекламний ролик дуже нагадує перші кадри британського фільму «Реальне кохання» 2003 року. А щоб більше співчували героям, замість людей було обрано ведмедиків, які гарно продаються в сувенірних крамницях аеропортів. 

Harvey Nichols та хороші погані подарунки

Британський універмаг Harvey Nichols у своїй різдвяній рекламі «Sorry, i spent it on myself» вирішив зробити ставку на егоцентричність людської натури. Бо так хочеться собі купити найкраще, а родичам вже як вийде. Сувеніри, які ви побачите в ролику, насправді продавалися в універмазі поруч з брендовими речами. Вийшло дотепно.

H&M: як змусити фанатів авторського кіно робити закупи

Якщо не можеш вигадати креативну ідею, візьми зірку, а можеш взяти зіркового режисера. Так зробили H&M. Для своєї різдвяної реклами запросили Веса Андерсона режисером, а він ще й друзів із собою привів. 

Всім його фанатам присвячується, а от сам бренд в ролику з’являється тільки на початку у вигляді великого логотипу на чорному тлі.

Будь-які товари, що рекламуються, мають шанс стати нашим подарунком. На випадок ситуації з реклами «Sorry, i spent it on myself» ділимось з вами уроком від майстра Бенедікта Камбербетча «Як реагувати на розчаровуючий подарунок». Нема за що.

P.S. Підбірка створена на основі особистого сприйняття гумору та креативу, всі співпадіння випадкові.

P.P.S. Будьте хорошими людьми, та поділіться своєю улюбленою різдвяною рекламою, а ми розповімо про ваш гарний вчинок Миколаю.

Анна Коваленко, займається граф дизайном вже 7 років. До пандемії мала свою фірму святкової поліграфії, але життя розставило свої пріоритети. Закривши фірму під час карантину, встигла народити другу дитину та зайнятися своєю дизайнерською самоосвітою, про що пише в своєму телеграм-каналі @grafD_DВ Цедрі буде ділитися цікавинками зі світу дизайну та каліграфії. Сторінка автора в інстаграмі @anna_kvlnko

Показати коментарі 💬Закрити коментарі

Залишити коментар